香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
烏龍茶 | 17th Jan 2008 | Mayday's stuff, 日常憨事, 隨『憨』想 | (156 Reads)
從台灣回港後兩個星期,終於見到五月天了!!
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
堂主們原來DELAY了~*******第一場*******

GSCC又出動,今次是一個不知名的活動
我們坐著高爾夫球車(*.*a)到達現場
剛踏入門口,便見到堂主們逐一從電梯出來
第一個是蜜糖,我二話不說跑了過去跟他說
『可以來一張合照嗎?』『好啊!』
之後他就自動的接過我的相機,來了一張自拍照
(原來蜜糖都歡喜自拍的XDDDDD)
拍照後,才發現其他4位堂主不見了

*******第二場*******

一行人又跑到台灣趕活動
奇怪的是,明明不是小堂主的活動,但媽咪出現了!!!
進場後,等了好久都沒開始
中途走了一個叫『LONG LAST』的二打六出來
然後介紹他自己的電影,還走到我們中間
問我們要不要跟他合照/簽名
公主:還我正妹莎
艾B:還我王子
家寶:還我蜜糖
我:還我佑佑
媽咪:還我小猴(???????)
各人目露凶光的望著他,口中不停的唸著以上說話
把他嚇個半死!

*******第三場*******

嘩,好近的一個台啊!
我們又排到第一行了!
技師都在調音/準備~
謝謝babies給我位在鼓旁的位置
好大隻猴在我前面呢!(此時艾b已開始耍猴了)
yeah~堂主出場了!
為什麼又只有蜜糖一個出來呢!
『歹勢啦,其他團員還在睡,所以要再等一下呢!』

*******<完>*******

其實三個夢入面,都只係出現過蜜糖一個
可能其他仲delay緊,未返到!
好歹人家都是團長嘛,早一點到是正常的!
XDDDDDDDDDDDDDDDD

[1] Re: 烏龍茶

嘩.....您呢個web仲靚d wor


[引用] | 作者 笑傲江湖 | 18th Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[2]

哈哈哈哈~~
多謝!!!
綠色我至愛!!!!!


[引用] | 作者 烏龍茶 | 18th Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[3]

eunice...
四月的你去不到?
不过我想以后一定有机会的
五月天那么红。。他们的路长得很啦。。。;-)
总之我在马来西亚或者新加波的时候都会好欢迎你来的!;-)

琦琦 (Kee Kee)
[引用] | 作者 琦琦 (Kee Kee) | 19th Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[4]

thanks keekee~~~


[引用] | 作者 鳥龍茶 | 20th Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[5]

eunice..
好多谢你开解我。。。
最近我真係常常困在自己的‘blackbox'里面
好多时候连一线阳光到睇晤到就一直在黑暗里一个人担心,一个人怕
原来你都係大家姐
怪晤讲d野晤同啦
(因为我身边的好友都晤係‘阿大‘。。而我发觉大家的想法和讲法真的有所不同的)
嗯,我自己亦都同自己讲‘船到桥头自然值’

多谢你的每句话!(对我真係好有意思架!)
ps:如果我好似你0甘识諗就好;P

琦琦 (Kee Kee)
[引用] | 作者 琦琦 (Kee Kee) | 22nd Jan 2008 | [舉報垃圾留言]

[6] Re: 琦琦 (Kee Kee)

唔駛客氣,
最緊要幫到你!!!!

有咩開心唔開心,記得打上blog同我地分享呢!
打左出黎,個人都舒服D架~~~
^_______________^

烏龍茶
[引用] | 作者 烏龍茶 | 23rd Jan 2008 | [舉報垃圾留言]